Afspraak wijzigen

Wilt u uw afspraak verzetten? Dit kan tot 48 uur van tevoren. Vul dan onderstaand formulier in. Wij nemen telefonisch contact met u op om samen een nieuw moment in te plannen. U kiest zelf de dag(en) en het tijdvak waarop we u het beste telefonisch kunnen bereiken.

Helaas komt het regelmatig voor dat afspraken niet tijdig worden afgemeld. Hierdoor zijn wij genoodzaakt kosten door te berekenen.

We willen u erop attenderen dat een behandeling het beste resultaat heeft als alle afspraken worden bijgewoond. Ook voorkomt deze maatregel onnodige wachtlijsten. Een behandelaar had in uw tijd van afwezigheid een andere patiënt kunnen helpen.

Meer informatie over het ‘wegblijftarief Gezondheidszorg’ of no show tarief vindt u hier.

"*" geeft vereiste velden aan

Uw gegevens

Naam*
Geboortedatum*
Geslacht*

Uw huidige afspraak

Bij welke vestiging staat uw huidige afspraak gepland? *
Datum van de afspraak die u wilt wijzigen?*

Wanneer kunnen wij u bellen?

Voorkeur voor dag(en) waarop wij u gaan bellen voor het maken van een nieuwe afspraak*
U kunt meerdere dagen aanklikken. Wij proberen u twee maal te bellen op de dag die u heeft aangegeven binnen het voorkeurstijdvenster wat u hieronder opgeeft. Als wij u telefonisch niet kunnen bereiken, dan plannen wij op de opgegeven voorkeursdag(en) of tijdvensters automatisch een afspraak met u in. U ontvangt per email of per brief een bevestiging van de afspraak.
Welk tijdvenster komt het beste uit om u te bellen voor het maken van een nieuwe afspraak?*
U kunt meerdere tijdvensters aanklikken. Wij proberen u twee maal te bellen op binnen een tijdvenster die u heeft aangegeven. Als wij u telefonisch niet kunnen bereiken, dan plannen wij op de opgegeven voorkeursdag(en) of tijdvensters automatisch een afspraak met u in. U ontvangt per email of per brief een bevestiging van de afspraak.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Let op:

  • Staat uw afspraak binnen 48 uur gepland? Dan is kosteloos annuleren meestal niet meer mogelijk. In dat geval wordt het no-showtarief in rekening gebracht.
  • Wij bellen met een afgeschermd nummer en kunnen geen voicemail achterlaten. Lukt het niet om u te bereiken? Dan plannen wij een nieuwe afspraak voor u in op basis van uw voorkeuren. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail of post.
  • Vul het formulier alstublieft zo volledig mogelijk in, zodat wij uw wijziging snel en zorgvuldig kunnen verwerken.