Contact

We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08.00 – 17.00 uur. U kunt ons ook mailen of via onderstaande buttons een bericht achterlaten. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op tijdens werkdagen tussen 08.00 – 17.00 uur.

Let op:

Het kan zijn dat de wachttijd aan de telefoon langer is dan wat u van ons gewend bent. U kunt uw verzoek eenvoudig via onderstaande formulieren indienen. Ook kunt u een email sturen naar info@mauritskliniek.nl. Wij trachten u uiteraard zo spoedig mogelijk te helpen.

Nieuw bij Mauritskliniek: Mijn Mauritskliniek Portal

Mijn Mauritskliniek Portaal is vanaf maandag 19 oktober voor u beschikbaar. Mijn Mauritskliniek Portal is een geïntegreerde applicatie, waarbij u eenvoudig inzicht heeft in uw eigen afspraken en documenten zoals afspraakbevestigingen en patiëntenfolders zodat u zich goed kunt voorbereiden.

Bent u reeds patiënt bij Mauritskliniek dan kunt u uw login gegevens aanvragen door te bellen met 088 – 628 74 00.

Informatie Coronavirus

ook rondom uw 1e en/of 2e vaccinatie kunnen alle behandelingen en eventuele ingrepen zonder uitstel gepland worden. Dat geldt dus voor dermatologie, flebologie, huidtherapie en medisch-cosmetische zorg. U bent dus van harte welkom op al onze vestigingen. Dit is in lijn met de richtlijnen van het RIVM.

Vragen?

Veel antwoorden op uw vragen kunt u al direct vinden bij onze Veelgestelde vragen

Staat uw vraag hier niet bij, bel dan naar 088 – 6287400 of mail naar info@mauritskliniek.nl

We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08.00 – 17.00 uur. U kunt ons ook bereiken door op een van de bovenstaande buttons te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op tijdens werkdagen tussen 08.00 – 17.00 uur.

Contactformulieren

Klik hierboven op een van de buttons en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op tijdens werkdagen tussen 08.00 – 17.00 uur.

Vier vestigingen

De Mauritskliniek heeft vier vestigingen: in Den Haag, Amsterdam, Nijmegen en Utrecht. Klik hieronder op een vestiging voor praktische informatie en bereikbaarheid.

Afspraak verplaatsen of annuleren

Helaas komt het regelmatig voor dat afspraken niet tijdig worden afgemeld. Hierdoor zijn wij genoodzaakt kosten door te berekenen. Uw afspraak kunt u tot 24 uur van te voren wijzgingen en/of annuleren.  Let op: aangepaste regels: vanaf 1 augustus 2021 dient u minimaal 48 uur van te voren te laten weten wanneer u uw afspraak wilt wijzigen of annuleren. Meer informatie over het ‘wegblijftarief Gezondheidszorg’ of no show tarief vindt u hier.

Onze vestigingen