Let op:
Het kan zijn dat de wachttijd aan de telefoon langer is dan wat u van ons gewend bent. U kunt uw verzoek eenvoudig via onderstaande formulieren indienen. Ook kunt u een email sturen naar info@mauritskliniek.nl. Wij trachten u uiteraard zo spoedig mogelijk te helpen.
Mijn Cliëntportaal
Mijn cliëntportaal is voor u beschikbaar als u patiënt bent bij Mauritskliniek en wij uw emailadres en mobiele telefoonnummer is ons systeem hebben staan. Via dit portaal heeft u eenvoudig inzicht in uw eigen afspraken, documenten zoals afspraakbevestigingen en patiëntenfolders zodat u zich goed kunt voorbereiden.
Bent u patiënt bij Mauritskliniek en heeft u nog geen inloggegevens ontvangen, dan kunt u uw logingegevens aanvragen door het formulier in te vullen Stel uw vraag en bij het invulveld ‘anders’ aan te geven dat u graag uw inloggegevens voor het cliëntportaal wilt ontvangen. Let op: u kunt alleen op dit portaal inloggen als wij uw emailadres en mobiele telefoonnummer van u hebben geregistreerd. Geef dit graag door bij het opvragen van uw logingegevens, dan ontvangt u van ons een activatielink.
Vragen?
Veel antwoorden op uw vragen kunt u al direct vinden bij onze Veelgestelde vragen
Staat uw vraag hier niet bij, bel dan naar 088 – 6287400 of mail naar info@mauritskliniek.nl
We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08.00 – 17.00 uur. U kunt ons ook bereiken door op een van de bovenstaande buttons te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op tijdens werkdagen tussen 08.00 – 17.00 uur.
Spoed?
Voor spoedgevallen zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via telefoonnummer: 088-6287400.
Contactformulieren
Klik hierboven op een van de buttons en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op tijdens werkdagen tussen 08.00 – 17.00 uur.
Vier vestigingen
De Mauritskliniek heeft vier vestigingen: in Den Haag, Amsterdam, Nijmegen en Utrecht. Klik hieronder op een vestiging voor praktische informatie en bereikbaarheid.
Afspraak verplaatsen of annuleren
Helaas komt het regelmatig voor dat afspraken niet tijdig worden afgemeld. Hierdoor zijn wij genoodzaakt kosten door te berekenen. Uw afspraak kunt u tot 48 uur van te voren wijzigen en/of annuleren. Meer informatie over het ‘wegblijftarief Gezondheidszorg’ of no show tarief vindt u hier.